Помилка
  • Помилка завантаження даних каналу

Новини

Рейтинг користувача:  / 1

Хвилинка доброти

12.11.2014 року було проведено у ГПД Дикун М.О. відкрите заняття на тему "Чарівні ворота доброти". Діти розвя'зували моральні задачі, декламували вірші, показали сценку, складали правила доброти, виконували завдання чарівної ромашки, провели гру "Якщо добрий ти". Читали та обговорювали казку "Добро і зло". Створили серце, яке складається з найкращих людських чеснот: милосердя, любові, щирості, щедрості, чуйності, людяності, доброти.

 


 

Рейтинг користувача:  / 1

Лінійка

31 жовтня в нашій школі була проведена тематично-організаційна лінійка присвячена Дню визволення України від фашистських загарбників. Взяли активну участь у підготовці концертної програми учні 7-А та 8-А класів (педагог-організатор Аннишинець А.І.).

 


 

Рейтинг користувача:  / 0

Конкурс  з інформатики "БОБЕР-2014"

«Бобер» — Мiжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної грамотності, який проводиться з метою підвищення ІКТ-компетентності дітей, ознайомлення і зацікавлення сучасними інформаційними технологіями, комп’ютерною технікою та літературою, активізація творчої діяльності вчителів, надання статистичних даних результатів конкурсу для вдосконалення навчальних програм та підручників. Конкурс проводиться щорічно у першу неділю листопада спільно з Міжнародною Спільнотою “Бобер” (“International Beaver Community”). Організація «International Beaver Community» налічує на сьогодні 13 країн. Україна впершне провела в себе конкурс в 2008. У 2010 році в Україні взяло участь близько 25 000 учасників.
Ідея конкурсу виникла в 2003 році під час проведення в США Міжнародної Олімпіади з Інформатики у керівника литовської команди проф. Валентини Дагєне. Там же з’явилась і назва конкурсу. Відомий американський вислів про працьовитих і цілеспрямованих людей– «Busy as a beaver». Тому симпатичний бобер став символом цього турніру.Перший конкурс був проведений у Литві в 2004 році. У наступному році в литовському місті Пасваліс одинадцять країн – Австрія, Данія, Естонія, Єгипет, Ізраїль, Латвія, Литва, Нідерланди, Німеччина, Польща, Фінляндія- утворили Міжнародну Спільноту «Бобер». Завдання Спільноти – розробка та узгодження завдань національних конкурсів країн-учасників з метою підвищення комп’ютерної грамотності дітей, ознайомлення і зацікавлення сучасними інформаційними технологіями, комп’ютерною технікою та літературою.

 9-10 листопада у Ганичівській школі цей конкурс було проведено з учнями 2-11 класів під керівництвом вчителів інформатики Куцин О. В. та Герич Т. М.

Офіційний сайт конкурсу: http://bober.net.ua

З умовами завдань можна ознайомитися та завантажити  на сайті кабінету інформатики Ганичівської ЗОШ за посиланням 

 


 

Рейтинг користувача:  / 2

Влаштуй собі свято!

"Читання - це свято для душі. Влаштуй собі свято!" - з таким девізом у Ганичівській ЗОШ 28 жовтня було проведено флешмоб.

Бібліотекар Попович О.П. разом з учнями продемонстрували, що читання книги - це невід'ємна частина нашого життя. Ніщо не зможе замінити нам спілкування з книгою. Вона вселяє в нас любов до ближнього, до рідної України, повагу до інших народів, інтерес до їхньої культури, виховує почуття патріотизму. Книга навчає рідної мови, розкриває красу поетичного слова.

Отож, шануймо, бережімо, читаймо книги, бо в них мудрість, розум, знання людства, які створювалися впродовж тисячоліть. Книга - це найбільший винахід людства!..

 


 

Рейтинг користувача:  / 0
ТИЖДЕНЬ ІСТОРІЇ

   З 20 жовтня в Ганичівській ЗОШ І-ІІІ ст. розпочався тиждень історії. Тиждень розпочали учні 6-А класу із виступом "Державна символіка України", який підготувала вчитель історії Фельбаба В. В.

   Учні познайомили присутніх із історичними джерелами українських символів та їх значенням. 

   Наприкінці учасники виступу заспівали державний гімн України, який підхопили всі присутні.

 

У рамках проведення тижня історії з учнями 9-их класів (вчитель Грежинець Г.М.) було проведено тренінг "Знаємо права, виконуємо обов'язки". Метою заняття було сприяння формуванню правового світогляду підлітків, допомогти учням усвідомити глибинний зміст і суть прав дітей, навчиись аналізувати, регулювати свою поведінку.

Заняття пройшло у цікавій змістовній формі,учні виконували цікаві вправи: "Які умови необхідні для захисту прав дітей", "Трансплантація серця", "Казкові суди".

Найбільш захоплююче пройшло створення колажів "Конвенція ООН в малюнках" де учні відображали статті Конвенції і малюнок, який розкриває її зміст. Кожна група презентувала і захищала свою роботу.

У підсумку заняття з уст учнів прозвучали такі слова:

 - Я ж маю право на життя!

 - Я гідно мушу жити!

           


 

Сторінка 74 із 96

Презентація школи


Завантажити

Флешмоб у Ганичівській ЗОШ І-ІІІ ст.



  

МОН України

ПедПреса
Go to top